روش‌های ارسال

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.
” با توجه به افزایش درخواست ها در ایام جشنواره ها ممکن است تحویل سفارشات مربوط به شعب شهرستان ۳تا۵ روز بعد از نهایی شدن و سفارشات مربوط به پست اکسپرس ۲ تا۷ روز بعد از نهایی شدن انجام پذیرد.”

تهران:

سفارش‌ها در شهر تهران از طریق ۲ روش اکسپرس و الوپیک ارسال خواهد شد خواهند شدودر ایام جشنواره، جهت رفاه و آسودگی حال مشتریان عزیز ساکن شهر تهران، امکان انتخاب ارسال توسط پست (علاوه بر ارسال الوپیک) نیز وجود خواهد داشت.

الوپیک:

این گزینه ارسال تنها برای کاربران تهرانی فعال می باشد و سفارشاتی که از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۶ بعد از ظهر ثبت شوند همان روز ارسال می شوند و سفارشات خارج از این زمان صبح روز بعد ارسال می شوند. همچنین برای روز پنج شنبه سفارشاتی که  تا ساعت ۱ بعد از ظهر ثبت شوند، همان روز ارسال می شوند، سایر سفارشات در صبح روز شنبه ارسال می شوند. در ضمن هزینه ارسال در این روش به صورت پس کرایه می باشد و مشتری باید هنگام دریافت کالا هزینه را به پیک پرداخت کند.

پست اکسپرس

ارسال از طریق پست اکسپرس: این روش مطمئن ترین روش پیشنهادی ما بوده و زمان تحویل مرسوله از در این روش دو الی چهار روز می باشد.
در صورت انتخاب این روش هزینه ارسال به صورت پیش کرایه بوده و قبل از ارسال مرسوله از خریدار دریافت میگردد.
ضمنا در این روش میتوانید به راحتی با مراجعه به لینک زیر مرسوله خود را بصورت لحظه ای رهگیری فرمائید.

newtracking.post.ir

نکات

– اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

– به خریداران کفش توصیه می‌شود برای تست سایز از دقایقی که هنگام تحویل گرفتن کالا در اختیار دارند، استفاده کنند.
– لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن ۶۶۷۰۴۴۷۰- ۰۲۱ داخلی شماره ۲، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش های شیائومی اطلاع داده شود.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری است.
برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

در مورد کالاهای گروه فرش، در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.